VOORWAARDEN VAN ONZE SAMENWERKING.

Samenvattend

(in simpele taal*)

  • We gaan er samen voor om er een succes van te maken.
  • Ik voer mijn werkzaamheden uit op basis van een uurtarief of vooraf bepaald projectbudget. De kosten zijn exclusief extra kosten zoals reiskosten.
  • Bij voorkeur kom ik bij jou op kantoor werken. Om de simpele reden dat ik dan meer feeling met de organisatie heb en medewerkers eenvoudiger kan betrekken. Het is fijn wanneer ik dan gebruik kan maken van de faciliteiten van de organisatie. Uiteraard ga ik met de spullen net zo zuinig om alsof het mijn eigen spullen zijn en lever ik na afloop alles weer netjes in.
  • Het is belangrijk om vooraf de verwachtingen goed af te stemmen zodat er later geen misverstand kan bestaan over hetgeen wordt opgeleverd. Het is belangrijk dat je hier als opdrachtgever naar mij ook duidelijk in bent. Dan doe ik mijn uiterste best om daar naar beste inzicht en vermogen aan te voldoen.
  • Wanneer ik werkzaamheden moet uitbesteden (ieder zijn expertise) zal ik dat altijd met je overleggen. Die extra kosten breng ik in rekening bij de opdrachtgever.
  • Ik factureer maandelijks en achteraf. Bij projecten factureer ik 50% bij aanvang, 40% halverwege en 10 bij oplevering van de afgesproken deliverables. En verwacht dat jij binnen 2 weken betaald.


* Deze simpele samenvatting is niet rechtsgeldig. Hiervoor verwijs ik naar het officiële document algemene voorwaarden.